Retourneren & klachten

Retourneren

Annuleren

De bestelling (of een gedeelte hiervan) kan tot 14 dagen na ontvangst uiteraard geannuleerd worden. Dit kan je doen door een mail te sturen naar info@hipclipje.nl. Vermeld hierin duidelijk het bestelnummer en het rekeningnummer waar we het geld op kunnen terugstorten.

 

Retourneren

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in originele staat en verpakking binnen 14 dagen aan Hipclipje geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@hipclipje.nl.

Retouren van naar wens aangepaste en sale producten is helaas niet mogelijk. 

Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen, Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij het retouren goed verpakt is. 

 

U kunt uw retour sturen naar:

Hipclipje

Beciusstraat 17

4388 BB Oost-Souburg

 

De verzendkosten van de retour zijn altijd voor eigen rekening.

Retourneren is altijd op eigen risico.

Na ontvangst van de retour krijg je binnen 14 dagen het totale orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, mits het product in goede orde retour ontvangen is. Wanneer er sprake is van een retour met slechts een gedeelte van de totale bestelling, wordt alleen het bedrag van het desbetreffende artikel teruggestort exclusief de verzendkosten.

 

Klachten

Allereerst vervelend natuurlijk als je een klacht hebt over de dienstverlening. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven zodat we kunnen zoeken naar een oplossing.

 

Een klacht kun je melden via de e-mail of whatsapp.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens:

Hipclipje
Beciusstraat 17
4388 BB Oost-Souburg
info&hipclipje.nl

Telefoon: +31 (0)6 22 66 74 64  Dit nummer is geschikt voor een whatsapp berichtje, niet voor whatsapp bellen.

Ik wil je vragen om de klachten zo duidelijk mogelijk te omschrijven en vermeld eventueel een bestelnummer. Een foto van het product verduidelijkt de klacht en kan helpen bij een snelle afwikkeling van de klacht.

 

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hipclipje bij is aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.